SEMINARI I KONFERENCIJE

Multifunkcionalna konferencijska sala kapaciteta 300 mesta, kao i dve manje sale kapaciteta do 30 mesta pogodne su za održavanje različitih skupova kao što su seminari, obuke, konferencije, kongresi, prezentacije i sl.

Nudimo savremeno opremljen prostor sa svom potrebnom tehničkom opremom kao što su: projektor, platno, flip chart, ozvučenje, kablovski internet, Wi-Fi.

Foaje ispred sale, sa aperitiv barom i terasom, namenjen je za posluženje kafe pauza, radnog koktel ručka, registraciju ili izložbeni deo. Namešten je tako da se može svrsishodno koristiti u svakoj prilici.

SAVREMEN AMBIJENT

U okviru kongresnog centra nalazi se i restoran sa aperitiv barom i terasom pogodan za boravak gostiju u pauzama.

KONTAKTIRAJTE NAS

Konferencijska sala kapaciteta 300 mesta pruža mogućnost organizovanja svih vrsta kako poslovnih tako i ostalih događaja u skladu sa potrebama klijenata. Prostor je tehnički opremljen za organizovanje različitih skupova kao što su seminari, konferencije, kongresi, prezentacije, simpozijumi, radionice i sl.

U okviru biznis centra hotel Vojvodina raspolaže sa dve manje sale, kapaciteta do 30 osoba i veoma su pogodne za manje poslovne susrete.

Najam konferencijske sale i poslovnih sala uključuje:

savremenu audio/vizuelnu opremu (projektor, platno, flip chart), kablovski internet, Wi-Fi, prostor za kafe pauze/aperitiv bar sa terasom.